21 maja 2018

Jak dobrze wstać

Dzień dobry!

Nazywam się Klaudia i mam 20 lat. Na codzień pracuję w centrum rehabilitacyjno-medycznym, jako koordynator świadczeń medycznych oraz doznałam niesamowitego olśnienia (rok po maturze) i wyczekuję rekrutacji na studia - psychologia.

Dlaczego tutaj znów jestem? To mój (chyba) szósty już blog, na który podejrzanie mam pomysł, wiem co chcę pisać i do kogo. Jeden z nich jest jeszcze dostępny, Cheap fashion for all by Klaudia Pluta. Czujecie klimat? Zobaczycie tam jak wyglądała mała, smutna, Klaudynka i jak wpadła na pomysł by wytatuować sobie cytat z mickiewiczowskiego Tadeusza. Głęboko w serduchu liczę na to, że ta przygoda nie skończy się tak samo jak wszystkie inne. Biorąc pod uwagę fakt, w jaki sposób podczas ostatniego roku moje życie się zmieniło, jak bardzo dojrzałam do tego by być tą, którą jestem teraz, by być taką jaka jestem teraz, chciałabym się podzielić z Wami swoim sposobem myślenia, swoim głębokim "pozytywizmem", optymizmem, który we mnie osiadł ostatnimi czasy.
 
Swoją "filozofię" połączę na tej witrynie z zamiłowaniem do ubrań - chore, ale prawdziwe. Choć nie jestem zakupoholiczką, która musi mieć nowości w szafie, lubię dobrze wyglądać (gust nie przemija - czy jakoś tak), zdaję sobie z tego sprawę, że nie zawsze mi to wychodzi, w każdym razie namiętnie próbuję. Wierzę w to, że choć w 1% zainteresuję Was swoją osobą.


















Dziękuję za poświęcony mi czas.

Do usłyszenia!
Klaudia

Brak komentarzy: