17 sierpnia 2018

Znalazłam tani idealny podkład dla cery trądzikowej i tłustej

Dzień dobry! 
Powrót do Bobolic sprawił, że mam więcej czasu by móc tutaj pisać, mieszkam w nie lada komórce pod schodami niczym Harry Potter i szukam siebie, przy czym pozostaję uśmiechnięta - taką mieszankę wybuchową emocji potrafimy przeżyć tylko my - KOBIETY. Zauważyliście, że każdy post na moim blogu rozpoczyna się wstępem? Potem jest rozwinięcie, a na końcu zakończenie. Niczym rozprawka. Śmieszne. Zważywszy na fakt, iż maturę rozszerzoną z języka polskiego zdałam na 0%. Dobrze, mój ulubiony żart mam za sobą, teraz możemy przechodzić do rzeczy.

Dzisiejszy post jak tytuł wskazuje będzie raczej dla nastolatek, nastoletniej, piękniejszej części naszego świata. (Dobre, co?) Dla dziewczyn, które borykają się z problemem powszechnie znanym, powszechnie znienawidzonym i niechcianym. TRĄDZIK. Sama miałam ten problem. Nie było to coś wielkiego, ale było.. Zanim zaczęłam się malować, zakrywać to, co zakryć zawsze chciałam, miałam z tym ogromny problem. Wyjście gdziekolwiek zaczęło sprawiać mi kłopot. Wstydziłam się nadmiernej ilości krostek, rozdrapanych uprzednio strupów czy obrzęków na czole. Wstydziłam się na korytarzu w szkole. Wstydziłam się w sklepach z ubraniami. Wstydziłam się w każdym miejscu publicznym gdzie światło nie było dla mnie korzystne. Z czasem, gdy zaczęłam się malować, wypróbowałam 4 podkłady, znalezienie idealnego partnera dla mojej twarzy nie trwało długo jak widać. (Zaledwie kilka miesięcy buszowania po youtubie.) 


Jest i on! REVLON COLORSTAY! Niesamowicie trwały podkład. Wg producenta na buzi utrzymuje się przez 24h, wypróbowane, sprawdzone - działa! W 43 odcieniach, każdy znajdzie coś dla siebie. Mój - przeznaczony jest dla skóry tłustej i mieszanej. (Jest też opcja dla skóry suchej.) Co lubię w tym podkładzie? Jego konsystencja jest bardzo gęsta. Szybko i trwale zastyga na twarzy i faktycznie utrzymuje się przez obiecane 24 godziny.


W drogeriach stacjonarnych jego cena to 69,99 zł, nie byłabym oczywiście sobą gdybym zapłaciła tyle za mazidło do twarzy. Ja swoje kosmetyki kupuję przez internet. Tanio, nie muszę przedzierać się w drogerii pomiędzy innymi kobietami, paczka przyjdzie do domu i przy tym zapłacę za niego 34,90 zł, przy dobrych wiatrach 24,90 zł. Jest różnica? Diametralna. (Lubię odpowiadać na swoje pytania.) Drogerie internetowe, które mogę Wam polecić toKosmeryki z Ameryki i eKobieca.pl, najczęściej właśnie stamtąd zamawiam różne pierdoły. Moim ostatnim zamówieniem podzielę się z Wami w dalszej części wpisu.

Ponadto podkład niesamowicie zakrywa niedoskonałości w postaci: zaczerwienień i pryszczy. Bardzo ładnie rozprowadza się nawet dłońmi (trzeba dokładnie go potem z nich zmyć, lubi zostawać w zmarszczkach na palcach), lepiej jednak wygląda na buzi nałożony gąbeczką do makijażu (oczywiście taką zmiękczoną uprzednio wodą, suche gąbki będą tylko spijały podkład z naszej twarzyczki, a tego nie chcemy). Świetnie współpracuje z innymi kosmetykami, mam na myśli rozświetlacze, bronzery, korektory. Podkład w pełni zasycha na cerze, matowieje, właściwie nie trzeba używać pudru, żeby buzia pozostała matowa przez cały dzień, po kilku godzinach widoczne jest sebum, natomiast w moim przypadku ładnie rozpromienia cerę i kompletnie mi to nie przeszkadza. Dla pewności, gdy idę do pracy lub na imprezę używam pudru ryżowego. Minusem delikatnym tego podkładu jest fakt, że od potu podkład się zmywa pod wpływem tarcia po buzi chusteczką, więcej nie dostrzegam.

Co sądzicie o tym poście? Podkład jest bardzo ważny dla osób, które borykają się z trądzikiem, stąd mój pomysł na post. Przydatny? Chętnie poczytam Wasze komentarze.

Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co pozytywne w walce z krostkami i zaczerwienieniami,
ślę buziaki, Klaudia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie to zostało opisane.